Sunday, April 22, 2012

A sada malo o braku!

Ovo sto cete citati, nisam ja napisao. Moja uloga je bila samo da kopiram i zalijepim.

Vasa uloga je znacajnija; vi to i citate i, koliko vidim, smijuljite se...

Svaka slicnost sa stvarnim ljudima iz vase okoline ili, gluvo bilo, sa vama samima, je sasvim slucajna!

Ako se neko nadje uvrijedjenim - nije do mene.

Ja sam samo: copy - paste.

Inace, ovo mi je, nakon 35 godina braka,  proslijedila moja supruga!

Ne znam da li trebam da se naprezem i trazim poruku u poruci?!

*********************



Imaš dva izbora u životu:

možeš ostati neudana i osjećati se jadno

ili se udati i poželjeti da si mrtva.

------



Na nekom cocktail partiju jedna žena reče drugoj:

Pa ti nosiš svoj vjenčani prsten na krivom prstu?

Da, jer sam se udala za krivog čovjeka.

-----------------



Neka žena uplati oglas u novinama:

Tražim muža.

Idući dan stigne joj stotinjak pisama.

U svima je pisalo: Možeš dobiti moga.

------------



Kad ti neka druga žena otme muža,

nema bolje osvete nego da joj ga prepustiš.

-----------



Život žene je nepotpun dok se ne uda.

Poslije toga je dokrajčen.

--------------



Klinac pita oca:

Koliko košta ženidba?

Otac:

Ne znam, sine.. još i sad plaćam.

----------



Sin pita oca:

Je li istina da u nekim djelovima Afrike muškarac ne pozna ženu sve dok je

ne oženi?

Otac:

Tako ti je, sine moj, u svim zemljama.

-------



Neka je žena govorila:

Nisam znala za pravu sreću sve dok se nisam udala,

a tada je bilo prekasno.

-----



Brak je trijumf mašte i inteligencije.

Ako hoćeš da ti suprug pažljivo sluša svaku riječ koju kažeš,

pričaj u snu.

------



Muž govori prijatelju:

Moja je žena anđeo!

Drugi:

Blago tebi, moja je još živa.

------



Žene neće nikad biti ravnopravne s muškarcima sve dok ne iziđu na ulicu

ćelave i s pivskom trbušinom a da su pritom

i dalje uvjerene da se dopadaju suprotnom spolu.

--------



Ljubav je kao šah - uvijek te zajebe neki konj dok osvajaš kralja!!!

No comments:

Post a Comment