Wednesday, November 21, 2012

Oklen bolan?





Kafana prazna osim dva pijanca.

Jedan od njih priđe onom drugom i kaže:

- šta ima, ba? Oklen si bolan?

- Iz Bosne!

- E? Super, i ja sam iz Bosne. Pa da popijemo po jednu za Bosnu?

I popiše oni turu sve veseli, kad onaj prvi opet pita:

- A oklen iz Bosne?

- Iz Sarajeva.

- Uh, Sarajevo?! Bravo bolan, i ja sam iz Sarajeva. Ajde onda da popijemo

još jednu turu za Sarajevo !

Popiše oni još po jednu turu, kad onaj prvi kaže:

- A u koju si školu išo jarane?

- Pa maturiro sam u Mehmed "Meša" Selimović 1966.

- Ne mogu vjerovat'? Pa i ja sam maturir'o u Mehmed "Meša" Selimović 1966.

godine.



Pa da popijemo po jednu u to ime i još po jednu u "Mešino" ime!



I tako oni piju još dvije ture, kad u kafanu ulazi jedan stalni gost i pita

kelnera:

- Pa, šta ima danas?

Kelner mu odgovara:

- Ništa bolan, blizanci Omerovići opet pijani!

No comments:

Post a Comment