Saturday, August 7, 2010

BOCO: VREMENA SKORA

Donesoše zakon o obaveznoj nabavci i korištenju fiskalnih kasa za sve privredne subjekte u Republici Srpskoj.

Šokantno vrijeme za „bizmismene“ što su sivu ekonomiju preferirali gotovo sto posto.

Da će i to biti inspirativno pjesniku, nisam moga pretpostaviti, ali eto.

Kako je u ponudi konobe nestalo lakih mezetluka, evo ,

u najlon kesi, zamotano u stranicu otkinutu iz „Politike“, na „švedski sto“ spuštam lako svarljivu , ukusnu mezicu:



PRIVATNICA



     Gledam toplo tu ljepotu,

Pjevušim joj,

tiha glasa,

     U emociju se pretvaram,

A ona meni: FISKALNA KASA!



     Glava joj je, na ramenu mome,

Drhtim, gledam,

divan stas ,

     Obraz topli mi u dlanu,

A ona će: ULAZ- IZLAZ,ULAZ-IZLAZ...



     Crvenim se, tijelo gori,

Srce mi tuče,

kao sat,

     Sav se grčim od ljepote,

Ona meni: MALI JE RABAT.



     Eksplodiram, lebdim sada,

Na licu mi,

vlažne kose pram,

     Nebo mi je tako blizu,

Ona plačno: rAHadnju za AHatvaram !



5.12.2008. BOCO

1 comment:

  1. ih, kad je ovoliko uzbudjenje zbog nje, Fiskalne Kase i malog Rabata, sta bi bilo kad bi bilo?

    Discount za penzionere!

    ReplyDelete