Sunday, December 2, 2012

Što kaže muškarac svojoj ženi...

 ....kada mu ona sa koferom u ruci objasni da ga ostavlja zbog drugog?







Ateist: Ne vjerujem.

Budist: Samo da si ti sretna...



Katolik: Ja sam kriv.

Židov: Vratiću ti!



Pravoslavac: Samo da je naš!



Agnostik: Zašto nemaš obojicu?

Musliman: Jedna manje više.



Melankolik: Ubit ću se!



Kolerik: Ubit ću te!



Apatik: Dobro...



Pesimist: Znao sam...

Optimist: Uzmi ključ, za svaki slučaj...

Realist: To je moj kofer!!!



Naivac: Kada se vraćaš?

Racionalist: Nemaš argumenata!

Skeptik: Jesi li sigurna?



Romantik: Ali ja te volim!

Filozof: Zašto baš danas?

Pravnik: To će te puno koštati



Bankar: To će me puno koštati



Japi: Kolika mu je plaća?



Liberal: Konačno slobodan!



Komunist: Dužan sam te dijeliti...

Zeleni: Idi biciklom



Socijaldemokrat: Poštujem tvoju odluku



Slovenac: Samo da nije Hrvat!



Hrvat: Samo da nije Slovenac!



Albanac: Samo da nije Srbin!

No comments:

Post a Comment