Friday, February 11, 2011

Žena s knjigom

Muž i žena odluče otići na odmor na jezero poznato kao meka i raj za

ribolovce. Muž obožava u ribičiju izaći u cik zore, a njegova žena

obožava u miru čitati knjige.



Jednog jutra se muž poslije nekoliko sati ribolova vratio i odlučio

malo odmoriti, a žena je tada odlučila da se sama izveze malo čamcem

na jezero, premda se na njemu sama baš i nije najbolje snalazila.

Upali motor i izveze čamac na jedno usamljeno mjesto, baci sidro,

Izvadi knjigu i nastavi uživati u tišini i čitati svoju knjigu.



Tuda naiđe ribolovni inspektor u svom čamcu, pristane uz ženin čamac i

kaže:

- Dobro jutro gospođo. Što to radite?

- Čitam knjigu - odgovori ona (i pomisli: zar to nije očigledno?)

- Nalazite se na dijelu jezera rezerviranom za sportski ribolov -

obavijesti je inspektor.

- Žao mi je gospodine, ali ja ne pecam. Ja samo sjedim u čamcu i čitam

knjigu.

- Da, ali u čamcu imate sav pribor potreban za pecanje i što se mene

tiče, mogli bi sa pecanjem otpočeti svakog trenutka. Bit ću primoran

povesti vas sa sobom do stanice i protiv vas podnijeti prijavu - reče

on.

- Ako vi to zaista i napravite, onda znajte da ću i ja protiv vas

podnijeti prijavu, ali zbog silovanja, odgovori mu žena.

- Ali, pa ja vas nisam niti dotaknuo! - reče inspektor.

- Da, ali vi za to imate sav potreban pribor i što se mene tiče, mogli

bi sa tim otpočeti svakog trenutka...

- Doviđenja gospođo i uživajte u ovom lijepom danu...



POUKA:



Ne ulazi u raspravu sa ženom koja čita. Vrlo je vjerojatno da ona

zna i misliti.

No comments:

Post a Comment