Wednesday, July 6, 2011

Tomaž Šalamun: jona

Kaze Mario: Jedna lijepa pjesma iz nekih davnih vinskih vremena...

Meni se cini kao da se rijeci prelijevaju iz case sa bijelim vinom...

Hajde da ovim originalnim stihovima obiljesimo godisnjicu rodjenja velikog Miroslava Krleze.



*******************************





jona


kako zalazi sunce?


kao snijeg


kakve je boje more?


široko


jona jesi li slan?


slan sam


jona jesi li zastava?


zastava sam


sve krijesnice počivaju


kakvo je kamenje?


zeleno


kako se igraju psići?


kao mak


jona jesi li riba?


riba sam


jona jesi li ježić?


morski ježić sam


čuj kako šumi


jona je ako srna trči kroz lugove


jona je ako gledam goru kako diše


jona su sve kuće


čuj kakva duga?


kakva rosa?


spavaš?


Tomaž Šalamun




1 comment:

  1. Otvorite Google i pogledajte kako je obilježio godišnjicu rođenja Miroslava Krleže.

    ReplyDelete