Sunday, April 11, 2010

MARIJAN BENES: SVADJALICE (POSLAO BOCO)

Ako netko, napiše ovakve stihove, na jeziku samo nama znanom, neka se šampion zove i prijatelj sa dušom ranjenom. Konobo cijela, Marijan vam peva iz grla bijela.(Boco)

SVAĐALICE

Svađali se rakija i vino,

ko je jači,

ko je veća sila

i kolika je moć

njihovih promila.



Vino kaže:

Mene piju po tri dana,

bili gladni bili siti,

pa i kad me se napiju,

opet bi me htjeli piti.



Rakija će:

Ajde more...

od mene se najpre kreće,

pijani su i veseli

nakon ture treće.



Ti ljudima

razotkrivaš dušu,

svatko tako kaže,

jer kad nekom

protekneš kroz gušu,

ne umije da slaže.

Vino:

Istina, da u meni je istina,

al,kad tebe piju,

onda se od sramote

od komšija kriju.



I presudi “Knjaz Miloš”voda:

Dobro,

Pa neka tako vam bude:

Svi pametni mene piju,

a vas piju lude.



Marijan Beneš

1 comment:

  1. Benes je jedan od rijetkih sportista koji svoj talent, moze iskazati i kao umjetnik, a jedan od rijetkih umjetnika koji je svjestski sampion.
    Nek je on nama ziv i zdrav.

    ReplyDelete